مصاحبه آرشیو خبر ها
باید ببینم چه کسی از من انتقاد می کند ؟

باید ببینم چه کسی از من انتقاد می کند ؟

یوونتوسی ها در این فصل امید زیادی به درخشش پائولو دیبالا و گونسالو ایگوایین دارند تا یووه بتواند فصل درخشان خود را یک بار دیگر تکرار کند و به مراحل پایانی رقابت های اروپایی دست پیدا کند.

 

گونسالو ایگوایین امروز در مصاحبه ای متفاوت خاص شرکت کرد و گفت:

 

من همیشه تصویر گلزنی را در ذهن خودم دارم و فکر می کنم این خیلی حیاتی باشد.

 

وسواسی هستی؟

 

نه، بیشتر شبیه اجبار است. این یک رسم قدیمی است که مهاجم باید گلزنی کند. من برای همین فوتبال بازی می کنم و کسی که نتواند چنین فشاری را تحمل کند، نمی تواند عاشق این ورزش باشد. فوتبال هر روز دارای فشار و تنش است و باید به زندگی با آن عادت کنیم. از نظر من، فوتبال متغیر ترین ورزش در دنیاست.

 

او افزود:

 

شما می توانید در 7 بازی پیاپی گل بزنید ولی سپس دو بازی گل نزنید و همه از آن تعجب کنند. البته این یک موضوع جالب و زیباست. با وجود اینکه فوتبال دائما در حال تغییر است ولی هنوز سرگرم کننده و جذاب است. فلسفه من در فوتبال این است که نسبت به عملکرد خودم راضی و خوشحال باشم.

 

ستاره ی آرژانتینی ادامه داد:

 

وقتی آنها می گویند تو یکی از بهترین بازیکنان دنیا هستی، باید همانگونه عمل کنی که وقتی به شما می گویند، تو یک مرده هستی. به افرادی که اتفاقات خوب برای شما به وجود می آورند، توجه کنید، به هم تیمی ها، مربی ها و...، اگر پدر من، مربی من و رییس باشگاه من چیزی بگویند، برای من قابل توجه خواهد بود، نه کسی که شناختی از من ندارد و چیز هایی که می گوید هیچ کمکی به پیشرفت من نمی کند. شما به تواضع برای موفقیت و پیشرفت نیاز دارید.

 

او به جیجی بوفون نیز اشاره کرد و گفت:

 

تصور کنید، جیجی بوفون نزدیک 40 سال سن دارد و هنوز معتقد است می تواند باز هم رشد کند. من هم چنین تفکری دارم، من جوانم و امیدوارم هنوز سال های بسیار زیادی در فوتبال پیش روی من باشد. اینجا در یوونتوس شما باید برای بردن همه چیز بازی کنید. این یک ذهنیت است. سال گذشته خیلی به آن نزدیک بودیم و امسال بار دیگر تلاش خواهیم کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: